Kljub skrajnim vremenskim razmeram, ki nas pestijo čez celo poletje, smo vseeno uspeli izpeljati nekaj načrtovanih in nenačrtovanih aktivnosti.
Za nami je prvi izmed načrtovanih obiskov tras preteklih Rekreaturov. Poimenovali smo ga REKREATUR PrekMurje in ga od 19. – 22. avgusta izpeljali s kolesarjenjem po Prekmurju. Prva ugotovitev je, glede na spomin, ko smo tu leta 2015 zadnjič kolesarili, da je kolesarska infrastruktura izredno napredovala. Novih poti je toliko, da smo kar pozabili kje smo se včćasih gnetli skupaj z ostalim prometom. Udeležba je bila, tako kot velja za vse naše prvopristope, skromna. A prišli smo pravi in kolesarjenje izkoristili kot generalko za naslednja leta. Začrtali in preverili smo trase, si zabeležili kje vse in kaj vse je na njih pametno in primerno ogledati in se ustaviti. Pohvalen je bil sprejem v Termah Moravci, točneje TERME 3000. Zgledno urejena kolesarnica, bogati zajtrki in večerje in čez vse ‘kolesarjem prijazna cena’. Zato smo za naslednje leto že sklenili pred-rezervacijo.
Ekstremno visoke temperature, ki so sledile do konca avgusta, kolesarjem niso naklonjene. Zanimivo je, da dosti raje kolesarimo po dežju kot v hudi sparini. Verjetno zato, ker po dežju vedno posije sonce. Temperature so v začetku septembra začele padati in to smo izkoristili za, programsko nenačrtovan, kolesarjenje po “Štrekni“. Že prej zanimiva kolesarska pot od Doliča do Dravograda, je letos spomladi dobila še končno nadgradnjo – urejeno traso skozi Hudo luknjo do Velenja. Po atraktivnosti se, veličastni viadukti in izjemno lepo urejeni tuneli, ta del brez sramu primerja s kolesarko potjo “Ciclovia Alpe Adria”, ki v velikem delu teče po bivši trasi železnice v Italiji od Trbiža do Gradeža.
KoloRad – čezmejno sodelovanje kolesarskih aktivistov
V okviru projekta smo udeležencem – predstavnikom Mariborske in Ljubljanske kolesarske mreže, Radlobby Kärnten (Avstrija) in Radlobby ARGUS Steiermark (Avstrija) predstavili ‘Kolesarsko pot Jureta Robiča’, ki poteka od Jesenic do Rateč in aktivnosti, ki jih na področju razvoja regionalnega kolesarstva izvajamo v okviru SORK (svetovalnega organa za razvoje kolesarstva gorenjske regije).
Smisel projekta “KoloRad” je čezmejno sodelovanje, saj so izzivi na delovnih področjih na obeh straneh meje podobni in jih je mogoče reševati tudi skupno in čezmejno. Predvsem s predstavniki Radlobby Kärnten smo navezali globje stike zato ocenjujemo, da je bila ta aktivnost uspešna.